Atrium Ljungberg

OVÄNTAT GREPP PÅ LITEN MONTERYTA

Lyckat uppdrag med monter som gav mersmak
Fastighetsbolaget Atrium Ljungberg deltog för ett par år sedan på Business Arena med en monter som stack ut och kunde berätta för besökarna vad Atrium Ljungberg står för. Business Arena finns på flera orter i Sverige och den här montern var med i Malmö, Göteborg och Stockholm anpassades lokalt för varje stad. Läs nedan om hur vi lyckades med vårt uppdrag.

En foodtruck som stack ut

Eftersom Atrium Ljungberg skapar och utvecklar stadsmiljöer växte idén om en Foodtruck fram på byrån. En urban symbol blev förbindelsen mellan utställare och besökare där det gavs utrymme för samtal.

Ett kul sätt att förmedla ett budskap

Wrapsen det bjuds på är moderna, hållbara och döpta efter Atrium Ljungbergs engagemang i aktuell stad.

Efter genomförda event står det klart att Foodtrucken gör ett bra jobb. Atrium Ljungberg får stor uppmärksamhet och många uppskattar det ovanliga greppet, och det på en väldigt liten monteryta.

Behöver du också hjälp inför din mässa?